SEPTEMBER: Komunikácia Pacient verzus Lekár

14.09.2013 09:00

Ako odísť od lekára spokojný, s tým, že som vedel ako sa mám pýtať, že si na mňa urobil čas a odpovedal...dá sa to vôbec?  Áno, dá, treba vedieť ako na to! 

 

Určite sa Vám stáva po návšteve lekára, že si  hovoríte " nič som sa nedozvedel,  nestihol som sa  opýtať"... a ste sklamaní, nahnevaní na seba či lekára.

 

Preto si Vás dovolíme pozvať:

 

  • Kam? do Piešťan, do Penziónu Zachej
  • Kedy? v sobotu 14.9.2013 o 9:00 hod.
  • O čom budeme hovoriť?

                Komunikácia Pacient versus Lekár

                (teda, ako správne komunikovať s lekárom, o právach pacienta v komunikácii, o povinnosti pacienta k lekárovi, o najčastejších chybách v komunikácii )

  • Kto je lektor?

               Ing. Nora Lauková, FAME s.r.o, odborníčka na verbálnu  a neverbálnu komunikáciu

 

Počet miest je obmedzený, preto prosíme o záväzné prihlásenie sa prostredníctvom e-mailu na nasmalicek@gmail.com
 
Tešíme sa na Vás!